Illuminati i Sverige

https://sitsshow.blogspot.se/2017/02/deep-state-updates-pedophilia-pizzagate-trump-blackmail-and-more-ex-cia-operative-robert-david-steele-february-19th-2017.html#more

Robert David Steele är en man med stor erfarenhet av hur SIA arbetar, har skrivit en mängd böcker och är mycket kunnig på många områden. Denna och andra intervjuer med honom är väl värda att lyssna på.

Det som jag fastnade för  i diskussionen om Sverige och våra immigranter, så sa han att Sverige är en “vassal stat” till skuggregeringen i  Washington. Jag visste att Tyskland och Japan är lydstater till USA sedan andra världskriget. Men Sverige?

Jag började lägga pussel. Det handlar inte om det uppenbara förhållandet att svenskarna är tvåspråkiga och betraktar USA som ett systerland. Nu handlar det om våra politiker. Jag försöker se ett mönster.

Jag minns med en viss avsmak hur våra politiker fjäskade för Obama vid hans besök i Stockholm för ett par år sedan. Denna krigspresident vars  maffiabröder tvingat Norge att ge honom fredspris.

Eller den gången Bilderberg gruppen hade sitt möte i Köpenhamn och Carl Bildt var närvarande. Ett par månader senare hade han tjänat några miljoner på sina aktier. Inte så konstigt när han träffat alla cabal-människorna och fått reda på deras krigsplaner. Senare har jag också sett att Carl Bildt är den enda svensk som är medlem i 300-gruppen. Dessa två  grupper är den inre kretsen av Illuminati/cabal, där de lägger sina strategier om hur de ska lägga världen under sig.

Före valet 2014 minns vi att Fredrik Reinfeldt talade varmt om att vi skulle “öppna våra hjärtan” för flyktingarna från Mellanöstern. Vad visste han då? Hade han koll på att Soros skulle bekosta en folkvandring av aldrig tidigare skådat slag?

Nu börjar jag också ifrågasätta finansminister  Björn Borg och hans omvända Robin Hood politik. En stor grupp pensionärer faller under fattigdomsstrecket men betalar högre skatt än de som arbetar. Samma princip tillämpas i Washington. Skattebefria Wall Street bankerna, sug ut de arbetande folket.

Jag fick kvitto på var de hör hemma efter valet. Reinfeldt fick jobb på Wall Street och Borg fick jobb på Världsbanken. Det är bra med kontakter. Och nu har Reinfeldt kommit igen och håller TV intervjuer med sina kompisar, bl.a. Condolessa Rice och Stoltenberg, två frontfigurer inom Cabal.

Vi har dock haft politiker som misshagat våra herrar. Olof Palme och Anna Lindh. Efter att ha läst om alla de raffinerade metoder som SIA tillämpar för att bli av med  olydiga personer som inte låter sig mutas, så har jag numera inga tvivel om att dessa två idealister blivit avrättade av CIA.

Ja, kanske har han rätt Robert David Steele. Sverige är en lydstat till Washington. Vi vågar inte ens sätta oss upp mot EU-kommissionens skadliga sanktioner mot Ryssland. Ja alltså, skadliga för Europa, inte för Ryssland,  för sanktionerna har inneburit att deras ekonomi har diversifierats och börjat blomstra.

About gaiameditera

Jag heter Ulla Carin Holm och jag är född nyfiken. Därför har jag använt min tid på jorden att tränga in i teologi, psykologi, psykoanalys, andlighet. Just nu vill jag använda mina kunskaper och erfarenheter till det som är mest angeläget, mänsklighetens överlevnad.
This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

